لیست رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز سال 99
نوشته شده توسط : کنکور نویس

در کنکور تجربی ، شاخه های پزشکی و پیراپزشکی بیش از هر رشته دیگری در نظر گرفته می شوند. اما برخی از رشته ها مانند رشته های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه های امنیت اطلاعات نیز پیروان خاص خود را دارند و پذیرش در این رشته ها نسبتاً دشوار است. دارد.
لیست رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز
دامنه مورد نیاز برای پذیرش پزشکی از دانشگاه های سراسری به دانشگاه های آزاد متفاوت است و دانشگاه های ملی به طور کلی رتبه های بهتری را می پذیرند. سال گذشته آخرین دامنه پذیرفته شده پزشکی در منطقه یک سهمیه حدود 1700 ، در منطقه دو سهمیه حدود 2800 و در منطقه سه سهمیه حدود 1700 بود و در دانشگاه آزاد ، با حداکثر رتبه ملی 9000 ، می توانیم منتظر پذیرش در این رشته باشیم. من بودم.
رتبه مورد نیاز برای رشته پزشکی دانشگاه ملی
محدوده پذیرش پزشکی دانشگاه آزاد
محدوده مورد نیاز برای پزشکی هسته ای
محدوده مورد نیاز برای پذیرش پزشکی از اعتبار سنجی
رشته دندانپزشکی دومین رشته پرطرفدار در لیست رشته های تجربی است و دامنه مورد نیاز برای پذیرش در آن تقریباً 2100 در سهمیه منطقه یک ، در حدود 1400 در سهمیه منطقه دو و تقریبا 1300 در سهمیه منطقه سه و حداکثر رتبه در دانشگاه آزاد. 6،300،000 کشور وجود دارد که می توانند این رشته را بپذیرند.
رتبه لازم برای رشته دندانپزشکی از دانشگاه ملی
آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد
سومین رشته در لیست رشته های پرطرفدار کنکور تجربی ، رشته داروسازی است ، دامنه مورد نیاز برای پذیرش در آن حدود 1900 در منطقه یک هزینه ، تقریبا 2600 در منطقه دو هزینه است و حدود 1600 در منطقه سه سهم دارند و حداکثر آن در دانشگاه آزاد است. با رتبه ملی 9،800،000 امکان قبولی در این رشته وجود دارد.
آخرین محدوده پذیرش داروخانه دانشگاه ملی آزاد.
لیست رشته های پیراپزشکی آزمایشی با رتبه لازم
ظرفیت پذیرش رشته پرستاری بیشتر از سایر رشته های پیراپزشکی است و آخرین محدوده مورد نیاز برای پذیرش در رشته پرستاری در دانشگاه های ملی حدود 12 هزار نفر در منطقه یک سهمیه ، حدود 21 هزار نفر در سهمیه رشته های پرستاری است. منطقه دو و حدود 24 هزار در سهمیه منطقه سه. آخرین رتبه لازم برای پرستاری در دانشگاه آزاد تقریباً 90 هزار رتبه ملی است.
در سایر رشته های پیراپزشکی ، دامنه های قبولی تقریباً یکسان است و داوطلبان انتخاب رشته دانشگاه سراسری و آزاد باید حداقل رشته های ذکر شده را برای قبولی کسب کنند.
رتبه لازم برای پرستاری دانشگاه ملی
رتبه مورد نیاز برای پذیرش در رشته پرستاری از دانشگاه آزاد.
رتبه لازم برای نظم اتاق عمل
محدوده مورد نیاز برای مامایی
محدوده مورد نیاز برای علوم آزمایشگاهی
محدوده بین المللی فیزیوتراپی
محدوده پذیرش فیزیوتراپی دانشگاه آزاد
همچنین ممکن است این گزارش مسابقه را دوست داشته باشید: زمان و راهنمای دریافت و استفاده از گزارش مسابقه
دوره های آزمایشی دانشگاه فرهنگیان با رتبه مورد نیاز
دوره های دانشگاه فرهنگیان نیز در لیست دوره های کنکور تجربی قرار دارد و شامل آموزش ابتدایی ، آموزش استثنایی در اوایل کودکی ، آموزش شیمی ، آموزش زیست شناسی و ... است. دامنه و سطح مورد نیاز برای پذیرش در این رشته ها حداقل 6500 است و داوطلبان نیز باید در مرحله مصاحبه عملکرد خوبی داشته باشند تا در نهایت پذیرفته شوند.

https://pasokhbama.com/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2/





:: برچسب‌ها: لیست رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز در سال 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 584
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: